Πέμπτη, Αυγούστου 02, 2007

Νοσοκομείο Μπανανίας


H ιστορία αυτή είναι πέρα για πέρα αληθινή. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις δεν είναι συμπτωματική. Τα μεταφέρω όπως συνέβησαν. Πριν δύο χρόνια είχα πόνους στην πλάτη. Σκέφτηκα "οσφυαλγία θα 'ναι, όπως πάντα". Αμ δε, δεν ήταν. Έτσι αναγκάστηκα και πήγα σε ιδιωτική κλινική. Εκεί αφού πλήρωσα 50 λίρες για μια ακτινογραφία ο γιατρός μου έγραψε να κάνω μια μαγνητική τομογραφία. Η οποία στοίχιζε 170 λίρες Κύπρου. Το αγνόησα. Μετά από δύο εβδομάδες με έπιασε ένας ισχυρός πόνος στην πλάτη. Πάω στο νοσοκομείο στις πρώτες βοήθειες. Αφού λοιπόν περίμενα εκεί, ήρθε ο γιατρός. Του είπα τι έχω. Με εξέτασε και μου είπε "θα σου βάλουμε δύο ενέσεις, θα σου δώσω μια συνταγή με χάπια και να φύγεις." "Γιατρέ" του λέω "Αν ο πόνος περάσει με τις ενέσεις αύριο που θα με ξαναπιάσει θα ξανάρθω να μου ξαναβάλεις ενέσεις;" Μου απαντά αυτός "Αν έχεις πρόβλημα να πας στον ορθοπεδικό του νοσοκομείου". Του λέω: "Μα πήγα και μου έγραψε ραντεβού μετά από δυόμισι μήνες!!!". "Ωραία" μου λέει. Τότε να πας στον παθολόγο για να σου γράψει ραντεβού για τον ορθοπεδικό. "Μα" του λέω: "Eίμαι στο νοσοκομείο στο ορθοπεδικό τμήμα και να πάω στον παθολόγο για να μου γράψει παραπομπή σε ορθοπεδικό; Είμαστε λογικοί;". "Έτσι γίνεται" μου απαντά. Του λέω "καλά, δεν θέλω να κάνω ενέσεις, δώσε μου μόνο τη συνταγή. Και πέστε μου που είναι το φαρμακείο του νοσοκομείου". Απάντηση "μα τα χάπια δεν θα τα πάρεις από νοσοκομείο. Από ιδιωτικό φαρμακείο θα τα πάρεις." "Έλεος ρε παιδιά, έλεος".
Τελικά, ένα κατάλαβα... TO NOΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΠΑΣΑ ΝΟΣΟ ΑΛΛΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: