Τετάρτη, Αυγούστου 22, 2007

Η καθυστέρηση της πτήσης και η ταλαιπωρία

Επρόκειτο να πετάξω χθες το βράδυ με πτήση της Ολυμπιακής από Αθήνα για Λάρνακα, που εξυπηρετούσαν οι Κυπριακές Αερογραμμές. Δηλαδή εξυπηρετούσαν τρόπος του λέγειν... Λίγες ώρες προτού γίνει το ταξίδι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι η πτήση που επρόκειτο να γίνει στις 10.35 μ.μ. "έχει μια "μικρή" (δική μου η επισήμανση) καθυστέρηση και θα φύγει στις 12.35 μ.μ." "Μα" τους λέω, "μικρή είναι δυό ώρες καθυστέρηση; δηλαδή η μεγάλη πόσο είναι; 6 μήνες;". Εν πάση περιπτώση είχα προγραμματίσει να έρθει να με πάρει από το αεροδρόμιο ένας φίλος στις 12.35 και τον πήρα τηλέφωνο να του αναγγείλω το μαντάτο, ότι θα έφτανα στις 2 περίπου το πρωί. Ευτυχώς επειδή έχω πολύ καλούς φίλους, δείχνοντας κατανόηση δεν δυσανασχέτησε αν και κάποια προβλήματα που του έτυχαν τον έκαναν να φτάσει στο αεροδρόμιο γύρω στις 3.30. Να μην τα πολυλογώ πάτησα στο σπίτι μου στις 4.40 περίπου!
Υπάρχουν ορισμένα θέματα. Πρώτον: ότι όταν βγάζει κάποιος εισιτήριο για συγκεκριμένες ώρες και τιμές λαμβάνει υπόψη του όλες τις παραμέτρους. Η αλλαγή όμως των δεδομένων από την μια πλευρά ανατρέπει όλα αυτά και μπορεί να σημαίνει πρόσθετα έξοδα και άλλες επιπτώσεις για τον πάσχοντα. Σ' αυτά δεν θα έπρεπε να συνεισφέρει ο κύριος υπεύθυνος που είναι η αεροπορική εταιρεία;
Ένα άλλο σημείο, μπαίνοντας στο Ελ. Βενιζέλος, το μάτι μου έπεσε σε μια ταμπέλα που έγραφε ότι έχουμε δικαιώματα ως επιβάτες και ότι αν διαπιστώσουμε καθυστέρηση σε κάποια πτήση και άλλα προβλήματα να πάρουμε τηλέφωνο την πολιτική αεροπορία και να ζητήσουμε τα δικαιώματά μας. Τη στιγμή λοιπόν που είχα μπεί στο Βενιζέλος και μετά από λίγο παίρνω τηλέφωνο σε ένα από τα νούμερα που αναρτούνταν. Καμία απάντηση... Το θέμα όμως δεν πρόκειται να μείνει έτσι. Θα το ψάξω και θα επανέλθω. Αν έχετε παρόμοιες εμπειρίες σας προτρέπω να τις άναφέρετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: